«7 критеріїв, за якими я обираю лікаря для себе чи своєї дитини» – розповідає Тетяна Пешко, співзасновниця клініки та керівник напрямку дитячої стоматології у New Smile.
Я зазвичай спочатку питаю рекомендацій і знаю, що і мені пацієнти довіряють своє здоров’я та здоров’я дітей найчастіше тому, що їх знайомі задоволені результатом лікування.
Відверто кажучи, наступним кроком є пошук інформації про лікаря в соцмережах. Так я можу побачити, чим цікавиться лікар, яку має філософію лікування, які в нього результати роботи до/після і чи вони мене влаштовують.
Звертаю увагу на те, чим займається лікар окрім прийому пацієнтів. Для мене буде мати велике значення, якщо лікар розмовляє англійською, читає іноземну літературу і відвідує міжнародні професійні конгреси. Якщо лікар ще є лектором для спеціалістів – це говорить про високу кваліфікацію.
Я люблю, коли лікар розкладає інформацію по поличках – що, чому і для чого. Не просто дає листок з призначеним лікуванням чи схемою профілактики. Тому і сама намагаюся надавати інформацію своїм пацієнтам так, як хотіла би, щоб пояснили мені.
Стерильність і умови, в яких ведеться прийом – лікар має бути акуратним та працювати стерильними інструментами – альтернативи в цьому не може бути.
Ідеально, якщо спеціаліст подобається ще і як людина. Особливе значення це має для дитини.
Ну і звичайно, любов до своєї справи – вона завжди відчувається і її не пропустиш!
До СВОГО лікаря готова чекати прийому стільки, скільки потрібно. І поїду далеко через все і місто і далі, якщо буде потреба.
Вдячна всім пацієнтам, які чекали і чекають мого повернення в Київ. Лишилося зовсім трохи!